[cfinformatica-grup] Re: DAM M7 XML?

  • From: ISIDRE GUIXA MIRANDA <iguixa@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2014 18:30:23 +0100

Joan Carles, totalment d'acord...

O a desenvolupament, un CF de 3 anys... Per què avui en dia, a la FCT, la
majoria d'empreses demanen que els alumnes sàpiguen web, escriptori (java -
.NET), mòbil (Android - IOS) i...

En el nostre centre tenim DAM i DAW i intentem no "xafar" els continguts ja
que recomanem als nostres alumnes que facin els 2 cicles en 3 anys, però si
només tinguéssim DAM, segur que hi hauríem encabit PHP... I a l'inrevés,
probablement també.

Quan tinguem un estat propi demanarem "Desenvolupament" de 3 anys..
No em piqueu!!!!!!!!

Salut!

Isidre Guixà
Institut Milà i Fontanals - Igualada