[cfinformatica-grup] DAM - M01 - Sistemes Informàtics i Android

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Sep 2012 02:10:33 +0200

Hola,
Tot just estic preparant material per a l'assignatura de Sistemes
Informàtics de DAM i donat l'enfocament que té aquest cicle en referència
al tema de mòbils etc estava valorant l'ús del SO Android al mòdul de
SI.(el mòdul "equival" teòricament l'assignatura de SO i XL de DAI :-D)

La idea seria compaginar els diversos continguts  amb linux,  windows i
també amb Android.

Realment soc un neòfit amb android (no tinc un smart phone), però donat que
el SDK d'android inclou un emulador per a diverses plataformes he pensat
que no seria molt complicat fer-hi algunes pràctiques, tot i que encara
haig de provar si en les màquines de l'escola l'emulador tirarà, pq.
consumeix molts recursos....

Algú ha inclòs / té previst incloure Android en alguna assignatura de
Sistemes Operatius?
Algun suggeriment, consell o recomanació?

Agraït!

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *