[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Daniel Herrera <dherrera@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Nov 2013 17:58:15 +0100

Hola,

És un dilema:

* s'hauria de tocar NOSQL al M6 de BD a DA_. MongoDB ja és una opció a tots
els hostings.
* el mercat no està apostant per BDD post relacionals tal com es
plantegen al currículum.
* les hores de lliure disposició de m6 no donen per a afegir nou contingut,
tot just per poder completar el que hi ha.

Podem substituir un contingut per L'altre però és anar contra el currículum
o podem passar d'explicar NOSQL que és anar contra els interessos dels
alumnes.

Entenc que això anirà passant amb altres continguts a mesura que avanci la
tecnologia.

La paradoxa de tot plegat és que això fins ara no ens passava amb els
currículums pre-LOE teníem marge per adaptar el contingut a l'entorn
socioeconòmic i tecnològic.

Potser algú té una altre visió sobre aquests punts o algun argument que
trenqui aquests arguments, m'agradarà escoltar-Los per trobar una solució a
aquest problema que heu plantejat.

Daniel Herrera.

El dijous 14 de novembre de 2013, ... isabel ... ha escrit:

> [...]
>  en la UF4 de M02. Y para DAM (no tengo presente ahora en mente los
> currículums, posiblemte en M06 que comentais.....)
>

> 2. Acabo de finalizar esta semana un curso de NoSQL en Barcelona Activa,
> han sido 3 sesiones de 4 horas, total 12h. Y os lo recomiendo mucho (aunque
> es denso por las pocas horas que son), el profe trabaja en NoSQL desde hace
> tiempo y el temario lo distribuye  entre teoria y práctica. Hemos visto,
> instalado y probado 4 motores NoSQL, en una distribución Linux:
> Cassandra, HBase, MongoDB, Redis
>
> Os paso el link por si el próximo trimestre lo vuelven a ofertar:

>>> 08670 Navàs
>>> Tel. 938390100
>>> Fax. 938204588