[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Apr 2014 20:10:43 +0200

Hola Jordi

Gràcies pels comentaris. Miraré les teves propostes pel proper curs. Aquest
ja està arrencat i no em queda temps ni per acabar el temari preparat.

No he provat de connectar des de PHP, però sembla que ha de ser molt
similar que amb Python o Java. He trobat, per exemple:

$mongo = new Mongo();
$db = $mongo->selectDB("test");

Per instal·lar-lo, potser aquí:
http://www.php.net/manual/en/mongo.installation.php