[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Jordi Divins - EDN <jordi.divins@xxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Apr 2014 16:57:56 +0200

Moisès,
Jo hi he fet una ullada ràpida i em sembla molt correcte tota la
documentació.
Potser també indicaria que es pot fer ús d'alguna eina de l'estil Mongoose
o MongoJS per facilitar la connexió.

Aprofito per demanar-vos:  un cop fetes les bbdd amb mongodb, sabeu com
s'hi podria accedir mitjançant PHP?

*Jordi Divins*Professor CFGS i CFGM Àrea Informàtica
EDN Navàs
j <josep.vargas@xxxxxxx>ordi.divins@xxxxxxx

C. Vicenç Vidal, 2
08670 Navàs