[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jan 2014 15:47:12 +0100

És veritat, Alfonso, diria que són moltes coses! Coincideixo més amb la
línia de l'Enric, de millor poc amb una mica més de profunditat. De fet, A
banda d'una primera activitat introductòria (intentaré en format ABP) per
veure per sobre altres models, penso que em centraré en MongoDB.

Moltes gràcies a tots dos per les respostes i idees. Ja us enviaré els meus
materials si finalment em permeten introduir-lo al centre i trobo temps per
preparar-los.

Salut

P.D. estic d'acord que el tema del llenguatge hauria d'estar a un altre
fil. Potser més endavant el podem obrir. Per les reflexions de l'Alfonso,
penso que seria un debat MOLT interessant :)

El dia 15 gener de 2014 19.40, Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx> ha escrit: