[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jan 2014 15:50:59 +0100

Impressionant Enric!

Moltes gràcies per compartir els teus materials.

Si em permets unes preguntes:

* Penses ocupar tot el temps de la M02UF4 amb Mongo?

* Com presentes el tema: ex. els ofereixes la wiki i resolts dubtes, la
wiki només de suport de les teves explicacions...

* Com tens previst avaluar?
   Jo m'havia plantejat un examen de tipus test a l'estil del curs de Mongo

* (aquesta sóc conscient que surt del fil, però no m'hi puc estar) Què tal
us va amb Python per POO? A mi m'encantaria substituir el Java per Python o
Ruby, però hauria de trobar arguments per vèncer la inèrcia del meu centre.

Salut i gràcies un altre cop

El dia 14 gener de 2014 23.16, Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx> ha escrit: