[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jan 2014 23:16:20 +0100

Per cert, tens raó, també es pot posar a M3UF6, clarissimament. Nomes que l'any
passat vam fer ZODB, tipica per Python, però potser té mes sentit seguir amb
Mongo.

Per altra banda aquest any estem treballant amb Google App Engine i Pyramid.
Amb aixo tens per M5, M8 i M2, i pensava dedicar algunes classes a la Datastore
en persistència, de moment no hem pogut aprofundir per falta de temps.

http://www.cacauet.org/wiki/index.php/Pyramid_en_Google_App_Engine

Opinions benvingudes :)

Enric

El 14/01/2014, a les 23.08, Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx> va escriure: