[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jan 2014 22:36:28 +0100

Recupero el fil de l'any passat, ara que pràcticament ha acabat el curs de
MongoDB amb el que es va iniciar.

Dues preguntes,

- l'heu seguit algú?

- algú finalment s'anima/s'ha animat a incorporar-lo aquest curs o pel
vinent?

M'estic plantejant la *desacralització* del currículum de DAM/DAW M02UF4 i
M03UF6 que ja heu comentat al fil. A M02UF4 només tocaria la part
conceptual i tot el que es pugui fer amb la Mongo Shell + resta d'eines,
mentre que a M03UF6 seria la part de programació amb Java.

Per cert, la setmana passada va començar la versió del curs per
java<https://education.mongodb.com/courses/10gen/M101J/2014_January/about>(el
llenguatge que fem servir al meu centre per POO). Fa servir algunes
eines (spark <http://www.sparkjava.com/> i freemarker<http://freemarker.org/>)
que fan prou patxoca tot i no sent tan àgils com les de Python.

Salut
P.D.

El dia 22 novembre de 2013 17.07, Carmen Noguera Llabrés <
cnoguerall@xxxxxxxxx> ha escrit: