[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: "q2dg2b ." <q2dg2b@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Nov 2013 00:43:44 +0100

Ei, moltes gràcies, Isabel...força interessant!! Gràcies!

Carmen, la teva pregunta és massa genèrica...¿quin nivell de les dues
plataformes tens?
Pots provar amb això per començar...http://appinventor.mit.edu (per Android)

El dia 21 de novembre de 2013 17.38, ... isabel ... <
isabel.miralves@xxxxxxxxx> ha escrit: