[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Carles Balbastre <cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Nov 2013 09:19:06 +0100

Això és off-topic però vaig trobar que era una imatge ben interessant.

Vaig llegir en algun lloc que l'ensenyament no és una feina industrial on
totes les peces es fan iguals i els controls de qualitat descarten les
peces "defectuoses". L'ensenyament, deia, és una feina agrícola on llaures,
sembres, regues i esporgues i cuides cada arbret, tots diferents, i esperes
que la tronada no ho malmeti.

No és aquesta la visió de les estructures de poder.

--
Carles Balbastre
"All statements are equally true".- Jim Leonard