[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Nov 2013 22:10:20 +0100

Estic totalment d'acord, i també crec que s'estan produint,o millor dit
estan produint canvis a la societat.El que es preten al meu parer és seguir
amb l'educació publica que podem trobar en països com EEUU. On la
burocràcia és el més important.Per exemple es molt més important que a cada
hora- classe fages un document explicant si han assolit els coneiximents,o
com relaciones la teva assignatura amb la resta d'assignatures,...tot ha
d'estar justificat, no importa que siga més didactic o menys.Cal un paper
que ho diga sinò no hi ha didactica.

A primeres sembla molt bonic.El que passa es que les classes deixen de ser
dinàmiques,no hi ha espai per a la creativitat, no es poden fer correccions
sobre la marxa,... està tot tan i tan ben definit que no es pot maniobrar.

En realitat el que busquen els governs és controlar l'educació.I que això
no es trobe en mans de professionals, que son els qui ho entenen, sinò en
mans d'interessos partidistes.

L'educació tal i com la coneixem, universal i gratuïtta aparegué en l'epoca
industrial.No estem en una cadena de muntatge de Ford, tractem en
persones,no en productes.Cada dia va deixant de ser menys gratuïta i
universal, els empresaris que presionaren als governs fa 200anys perque
fora així, on estan? No volen persones productives?

Limitar-se al que diu el curriculum és tancar els ulls a la
realitat,abstraure's i deixar de valorar multitud de variables que s'han de
tenir en compte.

Si ser legal és això, jo vull ser ilegal tal i com diu Carles

PD:No és una crítica a ningú és una reflexió.Està molt be el fil en quant a
intercanvi de coneiximents
 El dia 14/11/2013 21:28, "Toni Soler" <tsoler22@xxxxxxxx> va escriure: