[cfinformatica-grup] Re: Curs de MongoDB

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Nov 2013 21:28:32 +0100

Totalment d'acord amb el Carles. Crec que ho ha resumit perfectament. Si ho
llegís Wert, li agafaria un curt circuit i això està bé :-)

Isabel, tens material del curs que puguis compartir?

El dia 14 de novembre de 2013 19.57, Carles Balbastre <
cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

--
Toni Soler
Twitter: @tonisolerlluis