[cfinformatica-grup] Re: Com fer la programació didàctica del crèdit de síntesi a SMX?

  • From: Jose Pedro Garcia Mahedero <jpgmahedero@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 08 Sep 2012 01:11:02 +0200

Hola companys,

estic preparant la programació didàctica del crèdit de síntesi del mòdul 12 del grau mitjà Sistemes i Microxarxes. Estic una mica perdut... L'any passat no en teniem cap documento oficial de programació. El mòdul el vam fer amb un document "de andar por casa" que només era un enunciat de cara als alumnes explicant què havien de fer.

Tinc molt clar, i n'he fet algunes, com són les dels mòduls "oridnaris". En aquesta però, no sé quins punts s'han d'incloure ja que no hi ha UF (o només hi ha una amb un sól nucli formatiu?). En fin, si teniu algun model, directrius oficials, URLs interessants, sugerències, etc. són benvingudes.

JP