[cfinformatica-grup] Canvis a la llista

  • From: Alejandro Castán Salinas <acastan@xxxxxxxx>
  • To: llistes - CF Informàtica <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Nov 2018 10:54:07 +0100

Benvolguts/des,

deixo aquesta llista, que tantes coses interessants m'ha aportat, on he pogut compartir apunts , idees i conneixements amb vosaltres.

Com per circumpstàncies de fa molts anys em va tocar col.laborar amb la migració i estar com a propietari del grup, si no puc donar-me de baixa en un mes la tancaré, però deixo la llista de suscriptors/es a les otres dues persones que els va tocar estar com a administradores, Sergi Tur i Alfonso da Silva, per que crein ells una nova llista i facin la migració.

Mentrestant aquest mes estaré desconnectat, així que em despedeixo ara de tots/es vosaltres.

Salutacions, i bona sort

--
Àlex Castán Salinas
Institut Ausiàs March