[cfinformatica-grup] Re: Alumnes de segon que volen anar a la universitat

  • From: "J. Moreno" <jmorep@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Nov 2015 17:04:23 +0100

Crec que amb avaluar-los a finals de maig n'hi ha prou. Els que tenen
mòduls pendents no poden fer la selectivitat al juny.

Hola company(e)s

Us heu trobat amb alumnes que hagin d'anar a la universitat tot just
acabar segon?

Si no estic equivocat, als alumnes en aquesta situació els cal disposar de
les notes abans (un mes) del que habitualment les donem. Per tant, sembla
que hauríem de fer algun tipus d'adaptació curricular però no tinc clar com
articular-la.

Si teniu experiència al respecte, us agrairé molt que la compartiu.

Gràcies per avançat