[candit6e13] Re: Tilbagemelding - evaluering

  • From: Michael Kristensen <mkr10@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Erik Sørensen <es@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jan 2014 19:24:12 +0100

Hej Erik

Tusind tak for din tilbagemelding. Den sætter vi stor pris på!

Ja, vi var til eksamen sidste tirsdag og skylder selvfølgelig en melding
om, hvordan det gik :-)

Det var en god eksamen, hvor vi fik diskuteret både styrker og svagheder
ved projektet. Både censor og vejleder var glade for vores teorivalg og de
indsigter, vi var kommet frem til. Vi fik også ros for vores metodiske
bevidsthed. Samtidig bar projektet præg af, at skriveprocessen blev presset
til sidst, og der var argumentationer, som godt kunne have været skarpere.

Vi endte med et 10-tal og 7-tal til resten, og det tror jeg, at vi er fint
tilfredse med alle sammen :-) Det har været en rigtig lærerig proces, hvor
vi er blevet meget klogere på udfordringer med it-ledelse, kommuner,
digitalisering og kombinationen af disse. Jeg tror, at jeg taler på alles
vegne, når jeg siger, at det har været et dejligt projektsamarbejde, hvor
vi (trods status som 'bare' studerende) virkelig er blevet taget seriøse.
Vi er i hvert fald rigtig glade for, at vi kunne bidrage med noget.

Tak for det - og måske på gensyn engang i fremtiden i en eller anden
sammenhæng.

Best regards

*Michael Kristensen * <http://www.linkedin.com/in/mikrdk>
BA in Communication | Soon MSc in Information Technology Management
Aalborg University | The University of Melbourne

Istedgade 18, 1.
DK-9000 Aalborg
+45 23 60 70 53

JPEG image