[candit6e13] Re: Fra gruppe 6: Indledning til gennemsyn + spørgsmål

  • From: Michael Kristensen <mkr10@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Pernille Kræmmergaard <pkj@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Dec 2013 10:07:18 +0100

Kære Pernille

Det kan vi ikke bebrejde dig for :-) Spørgsmål er bare, om vi snart kan nå
at rette på indledningen overhovedet. Det tror jeg ikke. Fokus for os er at
lave diskussion og konklusion færdig.

*Ang. diskussion*
Huha, det er svært. Vi har haft en del udfordringer med det. Vi snakkede jo
om 3 dele:

1) Diskuter vores resultater
2) Interessante aspekter ved empirien, som vores teori ikke indfanger
3) Anbefalinger til Viborg Kommune
(4) Forskel mellem privat og offentlig)

Det er mest 1'eren, vi har brugt en del tid på at diskutere. Vi tænker dog
mere en anden struktur, som giver mening for os:

   1. Diskuter vores resultater op mod problemformulering, inkl.
   anbefalinger
   2. Interessante aspekter ved empirien, som vores teori ikke indfanger
   3. Metodisk diskussion

Jeg har prøvet at skrive en masse ud, sådan som jeg forestiller mig det
samlede kapitel. Du må gerne kommentere, hvad du tænker om det. Helst, hvis
du kan komme med noget, der kan hjælpe os i den argumentation, der er
ligger i det. Vi har ikke tid til alt for vilde forslag :-)

Forresten. Vi skal aflevere til print i morgen kl. 08:00, så alt efter kl.
03-04 i nat er mere eller mindre for sent for os.

Håber, at du har en god tur.

Best regards

*Michael Kristensen * <http://www.linkedin.com/in/mikrdk>
BA in Communication | Soon MSc in Information Technology Management
Aalborg University | The University of Melbourne

Istedgade 18, 1.
DK-9000 Aalborg
+45 23 60 70 53