[bw] Re: jak na treasure mania

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Sep 2010 21:44:52 +0200

Chlapci,nemusíte vùbec skákat do vody,hra spoèívá v lovení zlata.Nahoru a
dolù ¹ipkou zvedáte a pokládáte hák do vody,kterým lovíte zlato.Erkem
zapnete detektor a enterem motor,pohybujete se vlevo a vpravo,ale bacha na
útesy,poznáte je tak,¾e sly¹íte zvuk vln vlevo èi vpravo.Jestli vrazíte do
útesu,ztratíte ¾ivot.Pokud usly¹íte zvuk detektoru,zastavte a ¹ipkou dolù
pokládejte hák,kdy¾ zvuk ustane,hák dejte opìt nahoru do doby,kdy usly¹íte
zvuk pokládání penìz na palubu.Mù¾ou se pod pokladem vyskytovat jak
negativní tak kladné bonusy.No,potom mezerníkem chytáte i ryby,které
plavou,ale bacha na ¾raloka,toho nechte v¾dy jen plavat a mezerník
nemaèkejte,pak se vám nic nestane.Pokud po vás domorodci budou støílet
¹ípy,dr¾te control,to je právì klávesa na zkrèení se pøed ¹ípy.Hák se vám
mù¾e ale i zaseknout,potom page down skoète do vody a napravte ho
¹ipkami,aby byl v pravém horním rohu,usly¹íte zvuk.Page up zase vystupte na
loï.Èím vy¹¹í level,tím hor¹í poèasí.