[bw] jak na treasure mania

  • From: Pavel Vlček <vlcekp1@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Sep 2010 17:34:15 +0200

 Ahoj přátelé.
Našel by se tu někdo, kdo by mi mohl poradit, jak se opravdu hraje treasure mania? Je tam nějaká příšera, která mě vždy stáhne do vody a ve čtvrtém levelu do mě pořád něco vráží a já nevím co mám dělat. Také nechápu k čemu slouží klávesa levý ctrl a proč ze začátku šipky nahoru a dolů a klávesy home a end po stisknutí dělají takový zajímavý zvuk. Moc díky za vaše rady, už chci konečně postoupit, morduju se s tím už dva roky a nějak nejsem schopen si přeložit manuál.