[bw] hra world of fighting

  • From: Peter Švec <svecp@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Jun 2009 15:40:16 +0200

Zdravím!
Skúšal som si dnes na tej stránke www.freegame.cz
naísť túto hru, do vyhladávacieho pola ktoré je na tejto stránke som napísal
názov tejto hry a hru som našiel. Ale mám problém so stiahnutím tejto hry. Pred
samotným stiahnutím to chce odo mna, aby som opísal kód z obrázku, skúšal som
to aj v Mozila firefox pomocou doplnku Webvisum, ale ani tak mi to neišlo,
stále mi to vypisovalo a Jaws mi hovoril, že chybný kód.
Môžete mi prosím Vás napísať niekdo priamy odkaz na túto hru, aby som nemusel
opisovať kód z obrázku, alebo to môžete niekdo prosím Vás uploadnúť na nejaký
server?
Vopred Vám ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Peťo.