[bw] Re: [bw] Simulátory atd

  • From: Vojtěch Šmiro <artez1@xxxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Jun 2009 21:15:49 +0200

Ahoj. Přesně tak. Taky bych něco takovího chtěl. Mě by bavil Railroad ticoon. Je to prostě bezva. ----- Original Message ----- From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>

To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, June 16, 2009 8:54 PM
Subject: [bw] Simulátory atd

Přátelé,měl bych několik dotazů.Ale než začnu,pro Pavla,musel jsem ten mob zaslat znovu a nebudu radši vysvětlovat proč,protože bych se musel zase rozčilovat.Ale od toho jinam.:)Neznáte někdo nějaký přístupný kamionový nebo vlakový simulátor?Klidně i pro vidomé,ale který by šel ovládat a měl aspoň jakouš takouš podporu screenreaderu?Víte,jsem moc zklamaný,že v současnosti je třeba vlakový simulátor Spoorsim ve verzi,kdy tam skoro nic není možné dělat,jen se rozjet a bez jakékoli zastávky prostě ujíždět krajinou a jediné,o co se musíte starat je,abyste nepřekročili osmdesátku a nedostali pokutu.To je vlastně v té hře vše.Druhé zklamání je z Truckera3 od Jima Kitchena,tedy od www.kitchensinc.net.Co je to za simulátor,když je tam možná jen jedna cesta?Není tam více misí,prostě jen dovézt a nazdar.Žádné komplikace,prostě jen tak.Já vím,že on vlastně jen hru přepracoval pod windows a přidal zvuky,ale mohl tam něco takového přidat.Ještě,když se hra ovládá jen vlastně příkazy,ach jo.Chybí mi tam prostě více úkolů.A doplňování nádrže vůbec nechápu.Někdy přeteče,i když dám třeba i o jeden galon méně než dvě stě,co se tam má vejít.Asi se vám zdá,že nějak kritizuji,jen jsem teď slyšel,jak kamarád hraje vlakový simulátor a prostě mě to hrozně dostalo,zvuky,lidi na stanici,semafory,dodržování jízdního řádu,může si vybrat,za co pojede,jestli za Eurocyty,Intercyty,osobák nebo rychlík,prostě fakt nářez.A už radši končím,nějak jsem se rozepsal.Znáte tedy nějaký blind friendli simulátor?Na oplátku bych vám mohl třeba sehnat další možnou hru s mečem,která je už trochu těžší,ovšem pro vidomé.Ale dá se taky hrát.:)
Lukáš Kakara