[bw] Re: [bw] Re: [bw] Re: [bw] Re: [bw] Re: [bw] Nahrávka Street fightera 4

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 10:09:02 +0200

Když dáš kontextový menu na tom, co chceš archivovat, vyber si položku přidat do archivu... Tam si nastavíš jméno a parametry budoucího archivu i s cestou, který se pak navíc budou příště používat i pro archivy, který vytvoříš tou druhou položkou. Takže když si tady nastavíš např. menší metodu komprese (dávej vždycky nejlepší) a dělení na části s pevnou velikostí, vytvořil by se stejným způsobem i archiv, který bys udělal tou druhou položkou v menu - přidat do xxx, kde xxx je název původního souboru či složky. ----- Original Message ----- From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>