[bw] Re: [bw] Re: [bw] Re: [bw] Nahrávka Street fightera 4

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 09:57:20 +0200

Tak co? Jak to uděláme? Mohl bys to uploadnout na Czshare, já tam mám taky účet, a já z toho pak udělám torrent, jestli chceš. Ale pokud ho budeš chtít takysdílet, budeš pak stejně potřebovat nějakého torrentového klienta (doporučuju jednoznačně Utorrent) a trochu to ponastavit a mít soubory s hrou na disku ve stejné podobě, v jaké mi touploadneš. Nebo si Utorrent stáhni rovnou (doufám, že to umí vytvořit Torrent, podívám se teĎ na to) a proberem to spolu. :-)

Zatím,
Lukáš
----- Original Message ----- From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>