[bw] Re: [bw] Re: [bw] Re: [bw] Dobrá zpráva pro hráče

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Aug 2010 16:33:08 +0200

Umíš procházet inventář? Klávesy w a s posouvají kategorii předmětů (nástroje,
zásoby, zbraně, brnění), klávesy e a d pak v rámci dané kategorie jednotlivé
předměty. Takže si najdi tu zbraň, pro kterou je to munice, potom kategorii
zásoby (supply) a tam ten správný ammo box a klávesou c ho použiješ, tedy
dobiješ do zbraně. X používá nástroje (to jsou klíče a karty), brnění, pokud
vím, se nahrazuje samo, když najdeš lepší, než zrovna máš, a zbraně samozřejmě
mezerník. :-)
Lukáš