[bw] Re: [bw] Re: [bw] Nahrávka Street fightera 4

  • From: Peter Švec <svecp@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Sep 2009 14:10:44 +0200

Ahoj Lukáš!
Po vypočutí tej nahrávky street fighter 4 sa mi velmi zapáčila táto hra. Nemá naozaj chybu. Už sa teším a dúfam, že sa Vám to podarí dať s Lukášom Hosnedlom na ten Torent. Už sa velmi teším keď si to budem môcť stiahnúť a zahrať túto hru, prípadne aj tú hru Virtua tennis 3 alebo Virtua Tennis 2009.
Prajem Vám vela úspechov sdaním tejto hry do torentu.
S pozdravom
Peťo.
----- Original Message ----- From: "Lukáš Hosnedl" <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>