[bw] Re: [bw] Re: [bw] Nahrávka Street fightera 4

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Sep 2009 12:52:41 +0200

Ještě dnes nahraju Virtua tennis 2009 a zkusím i Top spin,to je další tennis.No,však klidně ten torent můžeme udělat,proč ne.:)Půjdu dnes na ICQ a tam mi poradíš,jak na to.:)Bo já jsem to ještě nedělal.:)Právě proto se mi ten Street fighter líbí,víš,na které straně je bojovník podle toho sterea a navíc se skvěle ovládá a hraje úplně báječně.:)Fakt moc dobrá gamesa.:) ----- Original Message ----- From: "Lukáš Hosnedl" <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>