[bw] Re: [bw] Re: [bw] Hra s mečem i pro nevidomé?

  • From: "J. Drastich" <drastich@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Jun 2009 10:01:58 +0200

   Ahoj,
povedlo se mi ztáhnout ten letecký simulátor. Jen jsem se chtěl přeptat, jsou tam ke ztažení nějaké patche. Nejsem zrovna nejlépe vybaven angličtinou, můžete mi poradit co s tím? Ty patche se jen doinstalují k té stávající hře a nebo je to kompletní instalace? Dík za rady.

   Jiří

----- Original Message ----- From: "Lukáš Hosnedl" <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>