[bw] Re: Street fighter4 na PC

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Jul 2009 22:24:03 +0200

Promiň. Nebyl jsem tu a následující minimálně dva týdny taky ani moc nebudu, jen jsem se tu tak mihnul. Ale linky určitě pošli, moc rád bych ti to pomohl "otestovat" a poznat a co nejdřív si na to čas vyšetřím. Kdyžtak pls posílej na:

lukas.hosnedl@xxxxxxxxx
Předem dík, zatím a pařbě zdar!
Lukáš
----- Original Message ----- From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>