[bw] Fw: [Fanda] monopoly audio aj nawebe

  • From: Boženka Gogoľáková <gogolakova@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Dec 2009 13:34:25 +0100

Nerobievam to často, ale patrí to sem, preposielam teda z koferencie Fanda
from Adelcia

ahojte na stranke
http://www.x-sight-interactive.net/rsgames/Monopoly.php
je hra monopoly aj v verzii audio prenevidiacich aj v verzii hry ktoru hrate rovno na stranke. ja tomam v instalacne verzi....... tak keby toto bolo v cestine oooh radsej ani nesnivam... a asi by sa to dalo lebo tam to cita sapi5. papa adela
***
Ja len dodávam, skúšala som aj webovú verziu, aj inštalačnú, obe mi fungujú. Ak by nefungovalo, na stránke je odporúčanie stiahnuť
1. Net framework 3.5
2. Directx z roku 2009
Ja som musela ťahať directx, elbo mi sapi5 poriadne nefungovalo.
Tak skúste.
Božka