tanmese

  • From: "Varga Zoltan" <zoltan.varga@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 11:51:19 +0200

Egy nap a favágó egy a folyó fölé behajló ágat kezdett el levágni.
Hirtelen a favágó baltája beleesett a vízbe. A férfi olyan
keservesen fakadt sírva, hogy megjelent előtte az Úristen maga.
Megkérdi a szegény embert, hogy mi az oka a reménytelenségének? A
favágó elmeséli,
hogy a baltája beleesett a vízbe. Legnagyobb meglepetésére az
úristen
belevetette magát a habokba, és feljőve a kezében tartott egy
színarany
baltát.

-Ez volt a te baltád, kérdezte a szegény embert?
A favágó azt válaszolta: " Nem. "
Az úristen visszaugrik a vízbe, és visszatérve kezében tartott egy
baltát.

-Ez volt a te baltád, kérdezte a szegény embert?
A favágó azt válaszolta: " Nem. "

-Az úristen visszaugrik a vízbe, és visszatérve kezében tartott egy
acél baltát.

-Ez volt a te baltád, kérdezte a szegény embert?
A favágó azt válaszolta: " Igen "

Az úristent mélyen meghatotta szegény ember becsületessége, és neki
adta mind ahárom baltát. A favágó határtalan örömmel tért haza.

Néhány nappal később a folyón csónakázott a favágó és a felesége,
mígnem az asszony beleesett a vízbe, és elmerült.

A favágó keserves sírására megint megjelent az úristen..
Megkérdezte a embert mi az oka a keserves bánatának. A favágó elmesélte, hogy
most
a felesége esett be a vízbe.

Az úristen most is belevetette magát a habokba és hamarosan
visszatért
kezében hozta Jennifer Lopezt.

Mikor megkérdezte a favágót, hogy:

-Ő volt a te feleséged?

-Az azt válaszolta, hogy "igen"

A isten nagyon mérges lett, és dühösen rátámadt az emberre.

A favágó rimánkodva kérlelni kezdte:

-Kérlek, bocsásd meg nekem! Mit is válaszolhattam volna? Ha azt
válaszolom, hogy "Nem", akkor legközelebb a Catherine Zeta-Jones-
szal térsz vissza. És, ha megint azt válaszolom, hogy "Nem", akkor
visszatérsz az igazi feleségemmel, és azt válaszoltam volna, hogy
"Igen". Erre jutalmul, mit az előző alkalommal, nekem ajándékozod
mindhárom asszonyt. De én egy szegény ember vagyok, és hogyan is
tarthatnék el három asszonyt. Ez volt az egyetlen oka, hogy én a
hazugság szégyenét vettem magamra. Ezért mondtam neked
elsőre "Igent".

Mi az erkölcsi tanulsága ennek a történetnek?

Ha férfiak hazudnak, annak oka mindig teljesen tisztességes, és
mindenesetben megmagyarázható.

Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of Online Business Technologies Corp.
shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases
Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of
consequences.
If you have received this communication in error, please notify the
system manager immediately by responding to this email and then delete
it from your system.

A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos
velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal
felelosseget.
Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy
valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki
a levelet rendszerebol!