[brooklyn] Re: sziget

  • From: "Dervarics Gergely" <dervarics@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 02 Aug 2003 16:26:17 +0200

Gondoltam is Szilváékra szerdán, amikor az Ibrahim Ferer (Buena Vista
Social Club) koncerten csápoltam. Csináltam pár képet, egy zsebrevágahtó
kis kamerával. Nem fűzök a nagy sötét miatt túl sok reményt hozzá, de ha
van 1-2 jobb felvétel, majd küldöm a linket.

Tengnap meg Morcheeba...

A meghökkentő produkciót nálam a Krisna sátor vitte. A szokásos Hare
Krisna, Hare Rama, Hare Hare ... nótát előadó, tradiciónálisan borotvált
fejű + kontyú és fehér ruhát viselő metál zenekar volt... Elektromos
gitár * torzító, majd gyomorból jövő hörgés: HARE KRISNA!

Na összeszedem magam, hátha ma is kivonszolom magam.

G.

Kezdő angol online kurzus e-mailben. Nyelvtani magyarázatok,
feladatok megoldásokkal mindössze 3,500 Ft/hó árért.
http://mailbox.hu/angol/