[brooklyn] sziasztok !

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 08:34:15 +0200

Szia!

Igazad van, például én sem tudnálak hirtelen lerajzolni.

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        [brooklyn] sziasztok !

Sziasztok Srácok !

Habár biztos páran emlékeznek rám néhányan biztos nem mert én sem
emlékszem
mindenkire !

Bejáros voltam ezért kevés buliba vettem részt de azért a focimeccseken
mindig ott voltam !

Én nem a szakmában helyezkedtem el amit kicsit bánok de hát máshogy hozta
az
élet .
Már az egyetem alatt is szüleim vállalkozásában dolgoztam és most is azt
teszem ! Nyugodt munka habár ha dolgozni kell akkor igen hosszú a nap de
ez
mindenkinél így van .
Örülök hogy megtaláltalak titeket mert azért sokszor eszembe jutnak a
szenvedések és örömök egyaránt !

Főleg Fábián Zolit üdvözlöm és kérem dobjon meg egy emaillel ha Ajkán jár
meghívom egy pár sörre .
Persze ez mindenkire vonatkozik akivel majd biztosan előben is újra
találkozunk !

ÜdVW

Tatker