[brooklyn] sziasztok !

  • From: Tatai Attila <tatker@xxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Aug 2003 20:32:09 +0200

Sziasztok Srácok !

Habár biztos páran emlékeznek rám néhányan biztos nem mert én sem emlékszem
mindenkire !

Bejáros voltam ezért kevés buliba vettem részt de azért a focimeccseken
mindig ott voltam !

Én nem a szakmában helyezkedtem el amit kicsit bánok de hát máshogy hozta az
élet .
Már az egyetem alatt is szüleim vállalkozásában dolgoztam és most is azt
teszem ! Nyugodt munka habár ha dolgozni kell akkor igen hosszú a nap de ez
mindenkinél így van .
Örülök hogy megtaláltalak titeket mert azért sokszor eszembe jutnak a
szenvedések és örömök egyaránt !

Főleg Fábián Zolit üdvözlöm és kérem dobjon meg egy emaillel ha Ajkán jár
meghívom egy pár sörre .
Persze ez mindenkire vonatkozik akivel majd biztosan előben is újra
találkozunk !

ÜdVW

Tatker