[brooklyn] sor ma

  • From: "Andras Kerdo (ETH)" <Andras.Kerdo@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 May 2003 08:58:15 +0200

Ez egy olyan lista lesz, amelyen a veszpremi emberek, illetve mas =
ismerosok tudnak majd kommunikalni. Ingyenes, a mult heten aktivaltak a =
keresemre. Gondoltam igy egyszerubb lesz egymassal levelezni. Most =
nekunk kene letesztelnunk, meg mielott elterjesztenenk a hirt, hogy van =
ilyen.
A sor ma nekem tenyleg nem jo. Van epitesz ismerosotok? Gery, fattinak =
nincs ilyen vegzetsege veletlenul?