Re: nosztalgia...

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Aug 2003 09:22:32 +0200

Én nem voltam mostanában Veszprémben. Igaz, mackóval sem találkoztam
mostanság.

Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
08/29/2003 09:07 AM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: nosztalgia...

Mondom NOSZTALGIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gyerunk pityeregni, regi torteneteket felidezni, megnezni az Egyetem
honlapjat meg ilyenek!!!!!

Ugye hogy a Maci mennyivel jobb volt!!!!

> Mult heten en is jartam Veszpremben a Jet kutnal tankoltam. Mar reg
> villogott a benzinjelzom Fehervarnal, de en azert kitartottam
Veszpremig,