muzeum

  • From: "berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Aug 2003 01:01:36 +0000

Ohayou!

Nezd meg legyszi, hogy a muzeum belepok milyen kiallitasra szolnak es hany darab van beloluk, mert tudom, hogy Anna meg akarja nezni a Nagy Sandor kiallitast. Ha van egy pluszban es nekunk nem kell, adnek neki egyet.

Ma vidaman e-mailezek, egesz nap egyedul leszek itt, azaz Hayashi san jon delutan, de miatta lehet levelezni nyugaodtan.

From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re:  Válasz: RE: [brooklyn] Re: Tatker
Date: Fri, 15 Aug 2003 02:32:19 +0200 (CEST)

> Akihabarában dolgozik?
 Neha, bar az Ochanomizu allomast haznalom, ami nemileg illuziorombolo.

> Piacozik, vagy mi??? (Vagy netán zacskókat árul?)
 Altalaban japcsi mernokoket fikazok, abban jo vagyok! Meg van is jelolt
szep szammal, bar ezek a mostaniak mar fel ora utan fogjak a thread es a
session kozti kulonbseget, aminek mashol neki sem futnank, annyira
remenytelen...

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/virus