[brooklyn] =?iso-8859-2?Q?RE:_[brooklyn]_Válasz:_Re:_ismerkedjunk_ujra?X-MimeOLE: Produced By Microsoft Exchange V6.0.6375.0

  • From: <Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 14:04:22 +0200

ki az a Magossanyi Arpad????

-----Original Message-----
From: ext toth.peter.barnabas@xxxxxxxxxxx
[mailto:toth.peter.barnabas@xxxxxxxxxxx]
Sent: August 13,2003 14:06
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [brooklyn] Válasz: Re: ismerkedjunk ujra

Igen!!!!

szémtájmon vagyok fönn megin, de csak mióta a Szabi, meg te is meghívtatok
ide!
remélem mindenki örül neki...

én is írok magamról:

IT belső ellenőr vagyok a Matávnál, szintén nem a szakma közepe, bár
természetesen mi is professzionális és kiemelkedő tanácsadási
szolgáltatásokat nyújtunk minden kedves ügyfelünknek...
Én meg a Szabinak vagyok kollégája, ugye Szabi? Bár itt van még a Melinda
is, a központiban lakott nem is tudom milyen szakon volt, sőt mindenki
kedvence Magossányi Árpád is, aki a gépteremben lakott...

Hát így.

Egyébként ezt olvastátok?

Hét év börtönnel és kétezer dollár bírsággal sújtják, aki nejlonzacskót
használ az észak-indiai Himacsal Prades állam területén. A himalájai
államban a birtokláson kívül szigorúan büntetik a nejlonzacskógyártást és
-forgalmazást is....

http://www.origo.hu/nagyvilag/20030808hetev.html

Vigyázz Tatker, legyen másik biznisz is a tarsolyban!

üdv,
barnabás

"Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.13
13:27:30

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] Re: ismerkedjunk ujra

Bani! Hát visszajöttél? Ménem vagy szémtájmon fönn már megin?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        [brooklyn] Re: ismerkedjunk ujra

Ez a "kirakatcsoport" kicsit huzos comment volt. Nagyon hasznos munkat
vegzunk ugyfeleink rendkivuli megelegedesere. Uzletagunk nem csak az uzleti
tanacsadas teruleten nyujt professzionalis, kiemelkedo szolgaltatast, de
hamarosan belevagunk az egyre inkabb terjeszkedo zacskobizniszbe.. :).

         Peter
         Tarjanyi/Hungary/IBM@IBMHU               To:
         Sent by:                          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
         brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxx              cc:
         rg                                       Subject:
                                           [brooklyn] ismerkedjunk ujra
         13/08/2003 12:04
         Please respond to brooklyn

Szia,

Mit gondolsz! Ez nem egy olyan lista, ahol ilyesmin poénkodnánk, csupa
komoly ember!

Egyébként én is emlékszem rád, csakhát nem tudnálak lerajzolni, de majd
megkérdem Ágoston,
ő a volt albérletünk kollektív memóriája.
Meg aztán mit is várhat az, aki esélykiegyenlítős focimeccseken
ismerkedik...

Pár szó magamról:
Én sem szakmában helyezkedtem el, mert folyamat mérnök lettem, amit senki
nem tud hogy micsoda
és mit csinál, de ez jól is van így. Előbb Fehérváron IBM-nél, majd azt
bezárták és azóta Vácon IBM-nél.
Közben kollégája lettem a Banesznak is, aki ugye az IBM új
kirakatcsoportjában található és amíg
ők elverik a pénzt mi megpróbálunk alájuk profitot termelni egy kis
iparral.
(Itt ilyen szerver szerü gépeket rakunk össze, na, tudjátok mi az.)

Aztán még a Cica is (Noel, ezt sokan nem tudják) félig kolléga, bár ő az
IBM másik
részén dolgozik Fehérváron a kihalt városban.

Dac all

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        [brooklyn] ismerkedjunk ujra

Szia Hana !

Hát persze hogy tudom ki vagy nehéz lenne elfelejteni ..  :)  azt a sok
órát amit végigültünk !

Igen Hana hat év "ismerkedés" után egy éve házasodtunk össze feleségemmel
Ágival !

Jól megvagyunk de egészségügyi dolgok miatt egyenlőre várunk a gyerekkel .

Mielőtt még poénkodnának a fiúk nem kell tippeket adni hogy milyen
potencianövelőt szedjek !

Egyébként én emlékszem Péter Pál ra !!
Talán még fociztál is velünk valamelyik esélykiegyenlítő infos meccsen ?

Na pá

Azért pár szót irhatnátok magatokról !

Köszi

Tatker