[brooklyn] ismerkedjunk ujra

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 14:06:18 +0200

Aha,

Amíg Fehérváron laktam mindíg együtt jártunk könyvtárba, hangversenyekre,
versmondó estekre...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
cc:
Subject:        [brooklyn] Re: ismerkedjunk ujra

Te, a Noel az még mindig olyan szelid, visszahúzódó gyerek?