[brooklyn] Re: ismerkedjunk ujra

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 12:19:45 +0100

Ez a "kirakatcsoport" kicsit huzos comment volt. Nagyon hasznos munkat
vegzunk ugyfeleink rendkivuli megelegedesere. Uzletagunk nem csak az
uzleti tanacsadas teruleten nyujt professzionalis, kiemelkedo
szolgaltatast, de hamarosan belevagunk az egyre inkabb terjeszkedo
zacskobizniszbe.. :).

Peter Tarjanyi/Hungary/IBM@IBMHU

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        [brooklyn] ismerkedjunk ujra

Szia,

Mit gondolsz! Ez nem egy olyan lista, ahol ilyesmin poénkodnánk, csupa
komoly ember!

Egyébként én is emlékszem rád, csakhát nem tudnálak lerajzolni, de majd
megkérdem Ágoston,
ő a volt albérletünk kollektív memóriája.
Meg aztán mit is várhat az, aki esélykiegyenlítős focimeccseken
ismerkedik...

Pár szó magamról:
Én sem szakmában helyezkedtem el, mert folyamat mérnök lettem, amit senki
nem tud hogy micsoda
és mit csinál, de ez jól is van így. Előbb Fehérváron IBM-nél, majd azt
bezárták és azóta Vácon IBM-nél.
Közben kollégája lettem a Banesznak is, aki ugye az IBM új
kirakatcsoportjában található és amíg
ők elverik a pénzt mi megpróbálunk alájuk profitot termelni egy kis
iparral.
(Itt ilyen szerver szerü gépeket rakunk össze, na, tudjátok mi az.)

Aztán még a Cica is (Noel, ezt sokan nem tudják) félig kolléga, bár ő az
IBM másik
részén dolgozik Fehérváron a kihalt városban.

Dac all

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:

Szia Hana !

Hát persze hogy tudom ki vagy nehéz lenne elfelejteni ..  :)  azt a sok
órát amit végigültünk !

Igen Hana hat év "ismerkedés" után egy éve házasodtunk össze feleségemmel
Ágival !

Jól megvagyunk de egészségügyi dolgok miatt egyenlőre várunk a gyerekkel .

Mielőtt még poénkodnának a fiúk nem kell tippeket adni hogy milyen
potencianövelőt szedjek !

Egyébként én emlékszem Péter Pál ra !!
Talán még fociztál is velünk valamelyik esélykiegyenlítő infos meccsen ?

Na pá

Azért pár szót irhatnátok magatokról !

Köszi

Tatker