gyurma gyurkak klubbja, hogy vegre mas legyen a subj.

  • From: Horváth Róbert Márk <horvath.robert.mark@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Aug 2003 11:40:03 +0200

> -----Original Message-----
> From: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
> [mailto:brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Gergely
> Polesinszky
> Sent: Monday, August 18, 2003 11:03 AM
> To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: Re: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again
>

> Liq vegre feleledtel!!!
uhum. Eddig dolgoztam, meg most is azt kellene, csak inkabb a
szamat tepem.

> Inditsunk vegre ertelmes beszelgetest a listan!
> Mikor jossz kondizni? Nagyon elhuzok igy Toled!

Ugy erzem szamomra ez a vonat mar elment, hogy vezerunk orok
igazsagat emlitsem, mert gyakorlatolag mar reg elhuztal,
vagy inkabb en nem mozdultam :)

Lenyegebn miota talalkoztunk, egyik ugyfeltol a masikig
maszkalok, igy ritkan vagyok a MOM park fele...
Kulonben meg inkabb repulok, igy arra megy el az ido,
ha mar a hobbyrol volt szo. De azert majdcsak osszejon,
es megcsodalhatom hany centit nott a mester bicepsze :)))

Liq