[brooklyn] esélykiegyenlitő asztal again

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Aug 2003 13:16:35 +0200

Melyiken? Erdősmecske-Pécsvárad?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Válasz: RE: Válasz: Re: Válasz: RE: Válasz: RE: [brooklyn] Re:
Válasz: Re:
esélykiegyenlíto foci again

Én nem panaszkodhatom a MÁVra mert Magyarország egyik (talán) legfőbb
vonalán utazok nap, mint nap.
A subjectet meg meg kéne már változtatni. Mondjuk legyen a tárgy: asztal

Horváth Róbert Márk <horvath.robert.mark@xxxxxxxxx>@freelists.org dátum:
2003.08.18 11:58:55

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Válasz: Re: Válasz: RE: Válasz: RE: [brooklyn] Re: Válasz:
       Re: esélykiegyenlíto foci again

sracok, szerveznetek kellene valami sztrajkot, az a MAV fele ugyis
trendi dolog. Koveteljetek az emberibb utazasi felteteleket... :)))

Errol jut eszembe.
Fikazas bekapcsol.

Mi Szombathelyre szoktunk idonkent IC-ven utazni, es legutobb
a viszonylag normalis magyar IC helyett
egy lesrapalt nemet vonattal mentunk. Kiraly, hogy amit  mashol
kidobnak vagy beolvasztanak, azt nalunk a legmagasabb szinvonalu
szolgaltataskent adjak el.... franko volt, mert ablakot ugye
nem lehet kinyitni, legkondi meg nulla, igy az akkor epp 40 fokban
remekul egy konzervdobozban ezezhette magat a kedves utas.
Az ajtok alig akartak kinyilni es hasonlok.

Rulez, veletlenul se gyartsunk semmit, inkabb vegyuk meg a
sz*rt... legalabb a toke sem marad az orszagban. ez a tuti.

Liq