RE: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 15:19:20 +0200

Ha a mocskos putrival Pestre célzol, akkor legalább értem amit írtál.
Én nem azért kérdeztem, hanem mert ha Pestre célzol a mocskos putrival,
akkor
a mocskos putriba reggelente egy nagy kazal ember indul el mindíg
vonattal, autóval,
busszal, repülővel Szlkesfehérvárról és környékéről, ami még undorítóbb
(mármint
ilyen körülmények közt az utazás), mint a mocskos putri maga.

Milyen hosszút írtam! Ahelyett hogy ennyit írtam volna:
Mi a fasz az a mocskos putri?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
cc:
Subject:        RE: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again

> Wattaaa... Miér lakszol ott? Nem zavar a tömeges utazás föl és le
> Pestre? Ugye mennyi könyvet el lehet olvasni vonatozás közben ?
>  Én egy évig  csináltam. Igaz hogy az ellentétes irányban!

Péter-Pál: Mar miert zavarna Joskat? Ebbe a mocskos putriba a kutya nem
elne, ha nem lenne ennyire
vizfeju ez a remek orszag. Maskulonben tenyleg sokat lehet utazas kozben
olvasni, en is ezt csinalom minden aldott nap.

Jóska: Nem kell menozni, csapolt paulanert a nagy faluban is lehet
kapni! :)

No, tovabbi kellemes testsuly gyarapodast,
Liq