RE: [brooklyn] Re: Válasz: Re: esélykiegyenlíto foci again

  • From: Horváth Róbert Márk <horvath.robert.mark@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Aug 2003 15:03:46 +0200

> Wattaaa... Miér lakszol ott? Nem zavar a tömeges utazás föl és le
> Pestre? Ugye mennyi könyvet el lehet olvasni vonatozás közben ?
>  Én egy évig  csináltam. Igaz hogy az ellentétes irányban!

Péter-Pál: Mar miert zavarna Joskat? Ebbe a mocskos putriba a kutya nem
elne, ha nem lenne ennyire
vizfeju ez a remek orszag. Maskulonben tenyleg sokat lehet utazas kozben
olvasni, en is ezt csinalom minden aldott nap.

Jóska: Nem kell menozni, csapolt paulanert a nagy faluban is lehet
kapni! :)

No, tovabbi kellemes testsuly gyarapodast,
Liq