[brooklyn] beszelgessunk

  • From: "Andras Kerdo (ETH)" <Andras.Kerdo@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 May 2003 12:36:54 +0200

Hetfon meg melozom ezerrel, kedden jopofiznom kell egy sved kollegaval, szerda
delutan eltuz haza, ezert jo nekem a szerda este. Ti mikor ernetek ra? Dr.
Earring, nem akarsz itt maradni? Es akkor tervezhetnenk valami hosszabb
programot, felteve, ha Gery-t a konditermes haverjai tudjak egy kicsit
nelkulozni.