[brooklyn] Válasz: sziasztok !

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2003 08:14:26 +0200

Hello Tatker!

Én nem nagyon emlékszem rád, lehet, hogy te sem rám. Nem voltam bejárós és
sok buliban vettem részt és a focimeccseken ált. nézőként vettem részt.

Csak annyit, ha melózol akkor is ugyanolyan hosszú a nap 24 óra.

A Pávián úgytudom, hogy nincs a listatagok között, most pedig Indiában van.

Csácsumicsőtészta

Tatai Attila <tatker@xxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.12 20:32:09

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] sziasztok !

Sziasztok Srácok !

Habár biztos páran emlékeznek rám néhányan biztos nem mert én sem emlékszem
mindenkire !

Bejáros voltam ezért kevés buliba vettem részt de azért a focimeccseken
mindig ott voltam !

Én nem a szakmában helyezkedtem el amit kicsit bánok de hát máshogy hozta
az
élet .
Már az egyetem alatt is szüleim vállalkozásában dolgoztam és most is azt
teszem ! Nyugodt munka habár ha dolgozni kell akkor igen hosszú a nap de ez
mindenkinél így van .
Örülök hogy megtaláltalak titeket mert azért sokszor eszembe jutnak a
szenvedések és örömök egyaránt !

Főleg Fábián Zolit üdvözlöm és kérem dobjon meg egy emaillel ha Ajkán jár
meghívom egy pár sörre .
Persze ez mindenkire vonatkozik akivel majd biztosan előben is újra
találkozunk !

ÜdVW

Tatker