Válasz: muzeum

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Aug 2003 09:21:49 +0200

Ohio Szilva!

Kár, hogy nem valami szaftos (adults only) anyagot zúsztál fel ide nekünk.
Egy kis Amerikai pite 1 feeling de jó lett volna.

"berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.08.15
03:01:36

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      muzeum

Ohayou!

Nezd meg legyszi, hogy a muzeum belepok milyen kiallitasra szolnak es hany
darab van beloluk, mert tudom, hogy Anna meg akarja nezni a Nagy Sandor
kiallitast. Ha van egy pluszban es nekunk nem kell, adnek neki egyet.

Ma vidaman e-mailezek, egesz nap egyedul leszek itt, azaz Hayashi san jon
delutan, de miatta lehet levelezni nyugaodtan.

>From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
>To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
>Subject: Re:  Válasz: RE: [brooklyn] Re: Tatker
>Date: Fri, 15 Aug 2003 02:32:19 +0200 (CEST)

>  Neha, bar az Ochanomizu allomast haznalom, ami nemileg illuziorombolo.

>  Altalaban japcsi mernokoket fikazok, abban jo vagyok! Meg van is jelolt
>szep szammal, bar ezek a mostaniak mar fel ora utan fogjak a thread es a
>session kozti kulonbseget, aminek mashol neki sem futnank, annyira
>remenytelen...

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.