[brooklyn] Válasz: [brooklyn] sor ma

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 May 2003 10:47:57 +0200

My name is Earring. Dr. Earring. =C9s nem Mr. Earring.

"Andras Kerdo (ETH)" <Andras.Kerdo@xxxxxxxxxxxxxxx>@freelists.org d=E1t=
um:
2003.05.14 08:34:54

K=E9rem, v=E1laszoljon C=EDmzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Felad=F3:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

C=EDmzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>=

M=E1solat:
T=E1rgy:      [brooklyn] sor ma

Csaresz!

Sajnos en ma nem erek ra. Lakas-project ...

Gery bacsi talan vegre elarulja nekunk, hogy mi volt az OTP Team-es nev=
unk.
Mr. Earring erre (sem) volt kepes.