[brooklyn] Válasz: [brooklyn] hi 2

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Jun 2003 08:28:28 +0200

Asszem a regi neve Metro volt, de nem biztos....

Greben=E1r R=F3bert <grebenar.robert@xxxxxxxxx>@freelists.org d=E1tum: =
2003.06.04
01:07:06

K=E9rem, v=E1laszoljon C=EDmzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Felad=F3:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

C=EDmzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
M=E1solat:
T=E1rgy:      [brooklyn] hi 2

Ahoy mindenkinek! En is itt figyelem a egysoros levelek dompingj=3DE9t,=
 de
valaki dolgozik is :) Milyen orom pl. a Joe-et is itt latni!  A =3D
kocsm=3DE1k
kozul, ha jol lattam, csak az a happy day kozeleben levo alagsori cucc
maradt ki, aminek uvegezett volt a l=3DE9pcsolejarata, pont egy
keresztezodesnel, =3DE9s lenn volt darts is. Es ez nem az Ad=3DE1m volt=
! =3D
Asszem
utols=3DF3 evekben nyitva sem volt...

Joe: nekem az MKB-sok nem kollegaim, azok Agoston kollegai :) O egyben
az ugyfel is :)
> Mikrobi: a fent emlitett tanfolyamon (HP UNIX admin) volt nehany MKB-=

> =3D3D kollegad(?).

mcrobi

ui. A Brooklyn jo hely volt... mindenki hallatt mar olyanrol, akinek eg=
ismerose l=3DE1tott mar csajokat kuszni a kromrudakon, es ez mindig "ne=
regen" volt :)

=