[brooklyn] Válasz: [brooklyn] Re: Remelem Aron nem fikaz lenagyon

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 28 May 2003 10:30:05 +0200

Ez is bikaszar volt. Szerintem ne probalkozzatok tobbet, mert leiratkoz=
om.
(Ez nem fenyegetes, csak onvedelem)

"Andras Kerdo (ETH)" <Andras.Kerdo@xxxxxxxxxxxxxxx>@freelists.org d=E1t=
um:
2003.05.28 10:10:02

K=E9rem, v=E1laszoljon C=EDmzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Felad=F3:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

C=EDmzett:          "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>=

M=E1solat:
T=E1rgy:      [brooklyn] Re: Remelem Aron nem fikaz le nagyon

En is probalkozok. Aron remelem megbocsat.

A rendor a fejet csovalva mondja a szokenek.
-Asszonyom, 5 gyalogost gazolt el, ez azert mar sok!
-Miert, mennyit szabad?